Sommarfest 5 juli

sol-sonriente

Lördag den 5.e juli håller Bäcks byförening sommarfest för alla medlemmar.
Vi börjar med brännboll vid 15-tiden och avslutar med gemensam måltid.

Boka in dig/er nu på info@backsbyforening.se eller kontakta Sandra på Bäckvägen 81A, tfn 0703-687195 för anmälan. Det är viktigt att ni anmäler er så vi kan planera med tältplatser.

Alla tar med egen mat, dryck och ett bord att sitta vid. Sittplatser finns. Grillar fixar föreningen (ar du ett större oljefat att låna ut så kontakta Sandra). Vi bjuder på äppelpaj till efterrätt. Under kvällen kommer det att vara ett dryckeslotteri (medtag kontanter) och tipspromenad för dom små med vinst till alla (lördagsgodis).

Festen är öppen för alla aktiva medlemmar (betalat årsavgift för 2014).
Är du inte redan medlem, men vill deltaga, är kostnaden 100 kr/hushåll som går direkt till medlemsavgiften, läs mer här

Välkomna!