Måste byföreningen bli vilande?

Om en vecka är det årsmöte och föreningen behöver en ny ordförande för att fortsätta bidra till byns aktiviteter som tex sommarfest, loppis, spökvandring, påskäggsjakt mm… annars blir föreningen vilande och då blir det inte mycket liv i luckan.

Nu har ett och samma gång under en lång tid ställt upp för byn och vi söker med ljus och lykta nya engagerade medlemmar som vill vara med och hjälpa till. Vi vet att tid är bristvara, men man behöver inte ta allt ansvar själv utan får hjälp av styrelsemedlemmar. Främst ansvara för att kalla till ett par organiserade möten under året.

Anmäl ditt intresse nu om du vill att byn ska fortsätta leva. 🙏🐥🌻
Kontakta styrelsen@backsbyforening.se eller aktuell ordförande Anne.