Rapport från årsmöte med ny styrelse

Magnus X 2 lämnar

Årsmöte avklarat och vi tackade av Magnusarna Reinius & Larsson med passande böcker för ett kanonjobb som ordförande respektive ständig sekreterare.

Året har gett våra medlemmar påskäggsjakt, majbrasa, fixardag, käpphästpyssel, loppis, kräftskiva, Walk of hope (för barncancerfonden) och spökvandring. Allt detta möjligt tack vare alla er 60 medlemmar som supportar föreningen, ni är värdefulla!

Verksamhetsberättelse 2019
Årsmötesprotokoll (kommer inom kort)

Vill du också hjälpa till att stötta föreningen?

Du erhåller medlemskap årsvis genom att betala 100 kr med swish till 12345 48 400 alternativt Swedbank konto: 8103-4 934 548 386-2. OBS! I samband med transaktionen anger du namn, gatuadress och årsavgift i meddelanderutan.

Nya styrelsemedlemmar

Föreningen lämnade över styrelsen till en trio tjejer – Anne Berglund Frid, Sandra Höglund och Ida Staffas – som tar över rollen som ledamöter backuppade av suppleanterna Peter Andersson, Kia Lindström och Hanna Zeijlon. Ny ordförande valdes Anne Berglund Frid till. Stort tack även till Lena Larsson för suverän valberedning! Hon kommer under året få hjälp av Karolina Jansson.  Eva-Lill Larsson och Birgitta Skoglund kvarstår som revisorer.
Styrelsesidan uppdateras inom kort med kontaktuppgifter

Kvällen avslutades med smörgåstårta.

Magnus tackades av för ett gott ordförandeuppdrag 2019.

Magnus har agerat sekreterare under året och tackades av då han lämnar styrelsen för denna gång

.

Peter, Anne, Ida och Sandra i styrelsen