Medlemskap i Bäcks Byförening

Du vill väl också vara med i Bäcks bästa Byförening? Såklart!

Genom medlemskapet hjälper du oss i Bäck att bevara byns kulturhistoriska värden, du är med och stärker sammanhållningen i byn och du blir bjuden till de evenemang som sker i byn (studiecirklar, idrottsevenemang byfester etc.).

Du erhåller medlemskap årsvis genom att betala 100 kr till föreningen:

• Swisha till 12345 48 400 alternativt
  • Swedbank konto: 8103-4 934 548 386-2

OBS! I samband med transaktionen anger du namn, gatuadress och årsavgift i meddelanderutan.

Om du inte redan prenumererar på vårt nyhetsbrev så rekommenderar vi att även att du gör det.

Om du inte har möjlighet att göra transaktionen över internet, går det också att kontakta någon i styrelsen för kontant betalning, men vi ser helst att betalningen sker elektroniskt.

Tack på förhand

//Styrelsen
Se vilka som ingår i styrelsen

Teknisk administration