Bäcks sommarfototävling!

Nu drar vi igång sommarens roligaste och enklaste fototävling i byn.
Superenkla regler, vi vill helt enkelt ha in en bild som representerar vår fina by Bäck (bilden måste alltså vara tagen i Bäck i Valbo).
Bilden får inte tidigare vara publicerad på Bäcks hemsida eller FaceBook-kanal,

Tävlingen är öppen för stora och små, du får fota med kamera, mobil eller vad du har tillgängligt. Mejla sedan bilden och dina kontaktuppgifter till tavling@backsbyforening.se senast 31 juli.
Enda kravet vi har på våra tävlande är att du bor i byn och har betalat medlemsavgiften till byföreningen i år, det kostar endast 100 kr/fastighet och år och går till utveckla byn.
Läs mer på http://backsbyforening.se/medlem hur du gör (går att swischa)

Under augusti bedömer sedan en jury bilderna genom att individuellt poängsätta sina favoriter. Högst poäng vinner sin bild som förstoring i Canvas, 30×40 cm (värde 400 kr) Ev kommer vi även att dela ut tröstpriser, förslagsvis på årsmötet i höst.

Jury:
Anna-Karin Björnström (Gefle Dagblad)
Jörgen Svendsen (Arbetarbladet)
+ utvalda bybor i Bäck (återkommer med namn under sommaren)

Tävlingsansvarig: Henrik Rossini, Bäckvägen 88, henrik@rossini.se

Tid kvar innan tävlingen avslutas

Dag(ar)

Timme(s)

Minut(er)

Andra(s)

Förra fototävlingen vi hade i Bäck tog Ida Staffas hem, hon kommer att bli en svår nöt att knäcka även denna gång om jag känner henne rätt. /Henrik