Alla bidrag i sommarbildstävlingen

Alla bilderna i tävlingen är nu publicerade på Facebook under hashtag #sommartavlingiback samt här på vår hemsida. Nu tar juryns arbete tar vid.

Ett ”folkets tröstpris” kommer även att delas ut till den bild som fått mest ”gillanden” på vår Facebook-sida. Prisutdelning på årsmötet i höstAll information om tävlingen finns här samt här

* Rättigheterna till bilderna ägs av fotografen med tillåtelse för Bäcks byförening att använda på vår hemsida och FaceBooksida.

Stöd Bäcks Byförening, endast 100 kr/år

Tack alla fotografer som genom sitt medlemskap i Bäcks byförening stödjer oss.
Genom medlemskapet hjälper du oss i Bäck att bevara byns kulturhistoriska värden, du är med och stärker sammanhållningen i byn och du blir bjuden till de evenemang som sker i byn (studiecirklar, idrottsevenemang byfester etc.).