Påskäggsjakt på påskafton kl 11

På påskafton arrangeras en Påskäggsjakt i skogen mellan Bäck och Västbyggeby mellan kl 11-12.

Start bakom Bäckvägen 73B vid lusthuset.

Alla som är medlemmar i Bäcks byförening går gratis! Om man har gäster som inte är medlemmar på besök så är kostnaden 30:- per ägg.
Anmälan: senast onsdag 13/4. Vi behöver anmälan för att veta hur många ägg vi ska köpa in. Anmäl till info@backsbyforening.se Skriv namn på barnen som ska delta i anmälan.

V bjuder alla vuxna på kaffe!

Ni som ännu inte betalt medlemsavgiften kan passa på att göra detta i samband med påskäggsjakten (100 sek). Ni betalar antingen kontant vid start eller till föreningens Swishkonto: 12345 48 400. Skriv påskäggsjakt och deltagarnamn på barnen som ska ha ägg.