Bäcks sommarbildtävling

Bäcks sommarbildstävling är avslutad och ett antal riktigt proffsiga och underbara bidrag har skickats in av våra bymedlemmar. Jag kommer att presentera alla bilderna (en per kväll) på vår FaceBooksida under kommande vecka kl 18:00 varje dag.

En jury kommer i höst poängbedöma bilderna genom enskild poängsättning. Varje bild får poäng där högst poäng ges ut till den bild de anser representera vår fina by Bäck bäst. Högst totalpoäng vinner en förstoring av sin bild på canvas.

Ett ”folkets pris” kommer att tilldelas den bild som dessutom fått flest gillningar på vår facebooksida 🙂
Prisutdelning sker på byföreningens årsmöte 9/11.

Juryn:
Anna-Karin Björnström (Gefle Dagblad)
Jörgen Svendsen (Arbetarbladet)
Lena Wahlgren (Bäck)
Eva-Lill Larsson (Bäck)
Mattias Janson (Bäck)

/Tävlingsansvarig, Henrik Rossini (ingår inte i juryn)