INSTÄLLD! loppis i Bäck

OBS! Denna loppis är inställd på grund av för få anmälda säljare! Det går ej längre att anmäla sig.

Den 17:e augusti anordnas en återbruksdag i Bäck med tillhörande loppis. Vi vill att det ska bli en härlig dag i byn.
Under dagen kommer olika aktiviteter hållas.

Fikaförsäljning kommer finnas. Även tipsrunda och ev aktivitet för barn. Info kommer löpande. Håll dig uppdaterad via hemsida, sociala medier mm.

Återbruksdag med loppis och närproducerat klockan 10-13.
Använd regniga sommardagar att rota fram dina gamla prylar som inte längre används och sälj på återbruksdagen den 17:e augusti. Har du ägg, hantverk, honung, grönsaker, must eller annat kul kan du givetvis sälja även det. Tanken är att ta tillvara på det vi har närproducerat, och vi vet att det finns många kreativa själar i byn som skapar, odlar och plockar. Så ta chansen att visa vad du har för godsaker. Kanske hittar du någon ny favoritsak i byn du inte visste om…

OBS! Minst 12 säljare behövs för att loppisen ska bli av!

Anmälan till: byadag@backsbyforening.se

/ Styrelsen