Julgransplundring?

Låt era granar vara med och fira sista april! Lägg dem på högen nedanför pulkapacken så vi får en fin brasa.
Där kan ni också fylla på med annat virke och trädgårdsris ni har liggandes.

OBS! Ej plastgranar, virke med spik/skruv och dylikt 😉

God Fortsättning önskar Bäcks byförening!

PS. Du har väl inte missat kallelsen till årsmötet i mars? Anmäl dig nu!

Föreningen är i stort behov av nytt virke i föreningen. Vi kan utlova ett glatt gäng som älskar att framtidssäkra byn. Har du kanske barn som växer upp i byn och vill hjälpa till att skapa samhörighet? Är du pensionär och har all tid i världen att hjälpa till? Är du bara allmänt intresserad av att låta Bäcks by leva vidare och tror du att du skulle passa som en representant i föreningen? Kontakta Lena Larsson på 070-8432129 eller besök henne på Bäckväegn 54 mitt i byn så får du en nybryggd kaffetår (vår valberedningnsansvarige).