Kallelse till årsmöte

Våra medlemmar kallas härmed till stadgeenligt årsmöte måndagen den 18/3 2019, klockan 19.00.
Lokal meddelas senare.

Kallelse till årsmötet sker genom detta informationsbrev.

Årsmöteshandlingar i form av verksamhetsberättelse och föreningens stadgar finns att läsa på hemsidan.

Ärende som medlem önskar få behandlad på mötet skall vara styrelsen skriftligen tillhanda senast den 16/2-2019. Sådana ärenden skickas till Ordförande Magnus Reinius, Bäckvägen 74, 81892 Valbo, alternativt e-postas till: info@backsbyforening.se

Förslag till förändring av föreningens stadgar skall vara styrelsen skriftligen tillhanda senast den 19/1-2019. Sådana ärenden skickas till Ordförande Magnus Reinius, Bäckvägen 74, 81892 Valbo, alternativt e-postas till: info@backsbyforening.se

Vi i styrelsen ser gärna att ni anmäler er till årsmötet per e-post eller telefon för att vi ska kunna förbereda smörgåstårta och storlek på lokal.

Anmälan görs till info@backsbyforening.se eller till Ordförande Magnus Reinius, 070-3991122.

Välkomna till årsmötet!