Påskdagspizza med Kanalkiosken

Under tider som dessa tycker jag det är viktigt att supporta våra lokala affärsinnehavare.
På påskdagen tänkte vi därför testa en liten mataktivitet tillsammans med Carolina och Kiwan som bor i Bäck och driver populära Kanalkiosken i Sandviken.

• Fri utkörning av pizza till Bäcks byförenings upptagningsområde på påskdagen.
  • Kapacitet ca 12 st pizzor per körning
  • Utkörning ca kl 17 och ca 18:30 (ev fler tillfällen om stort intresse)

Är du intresserad så ring 026-25 25 26 och beställ senast på lördag (påskafton).

Kanalkiosken tar gärna swisch vid beställning så allt går smidigt vid leverans, men kan även hantera kortbetalningar på plats för de som så önskar.

Beställ så här

1. Ladda ner pizzamenyn som pdf och välj dina pizzor (priset till höger är utkörningspriset)
  2. Ring Kanalkiosken och beställ på 026-25 25 26 (senast påskafton)
    Glöm inte ange koden Bäck och lämna din adress. Ange även vilken tid du vill helst vill ha utkört (ca 17:00 eller ca 18:30)