Info & anmälan till fest

BYFEST PÅ GÅNG
Anmälningar börjar strömma in även till festen och det är roligt att så många vill komma! Inbjudan till fest har du fått i brevlådan. Vi har bokat en grym trubadur som kommer underhålla samt köra musikquiz med oss.

Både barn och vuxna i byn är välkomna! Det är en byfest för alla i byn!
Skicka din anmälan med antal till: byadag@backsbyforening.se, senast den 14:e augusti.

När? 17:e augusti.Festen drar igång kl 17.00 med roliga lekar.
Var? Står i inbjudan som lagts i brevlådorna.

Hur?
 Du tar med bord och stolar själv. Föreningen har tyvärr inga egna. Vi kommer resa partytältet så ni kan ställa dit era saker under dagen. Du tar med det du vill äta/dricka på festen. Den som vill tar med grill och grillar utanför
Tips: Sammanstråla med grannen och använd samma grill/bord mm eller ha knytis tillsammans.

Kaffe, fika och snacks mm bjuder föreningen på. Prisutdelning, grym musik och roliga lekar utlovas! Är du inte medlem går det att lösa medlemskap innan eller under festen. 100 kr per hushåll.

Tack till er som anmält att ni vill baka och resa tält! Om det finns fler som vill bidra hör av dig till oss. Fler får gärna baka etc. Vill du skänka pris till prisbordet är det också välkommet!

Vi hoppas så många som möjligt kan komma på byfesten!

/ Styrelsen