Spökvandring

29 oktober mellan 18 och 20 har vi fått nys på att familjen Döskalles släktingar kommer passera Bäck på väg till en stor spökceremoni i Transylvanien. De färdas långsamt och endast i mörker och skog.
Nu har du och din familj chansen att stöta på dessa otäckingar i Bäcks djupa skogar om du vill och vågar!

Eftersom spökena är lite skygga så kommer vi att släppa iväg mindre grupper med jämna mellanrum in i skogen fr o m kl 18.00 och fram till ca 19.30
Vi samlas vid Bäckvägen 87 och efter vandringen bjuds alla på kaffe, fika och popcorn.

Evenemanget är öppet för alla medlemmar i Bäcks byförening, om du inte är det redan så läs här hur du blir medlem

Anmälan till spokvandring@backsbyforening.se eller via formulär nedan. Går även att skicka SMS till 0730-556145

Anmäl dig och din familj här

Nedräkning till spökvandring

Dag(ar)

Timme(s)

Minut(er)

Andra(s)

Spökvandringen 2015
(bildspelet fungear endast på vår hemsida!)