Uthyres till medlemmar

Hej i vintermörkret!

PARTYTÄLT & POPCORNMASKIN
Sommarens partaj är snart här. Som medlem i Bäcks byförening och boende i Bäcks by har du förmånen att hyra föreningens popcornmaskin samt partytält.

TÄLT:

Partytältet hyrs ut veckovis onsdag till onsdag till våra medlemmar. Tältet är fem meter brett och tio meter långt. Hyreskostnaden är 600:- per vecka.

För bokning: Kontakta Peter, 070 – 269 65 03 för info och bokning. Tältet har redan börjat bokas men än finns mycket ledig tid. Du kan se tillgänglighet i kalendern på hemsidan. De rödmarkerade fälten är tältet upptaget. Bokning måste dock ske via ovan telefonnummer.

POPCORNMASKIN
Ska du ha kalas och vill ha det lilla extra på tillställningen? Då har vi en super partyhöjare i vår eminenta popcornmaskin! Hyreskostnaden är 100 kronor per dag eller 250 kronor för tre dygn. Mer information finns på hemsidan.

Bokning: Frågor/bokning – maila ditt namn, adress, telefonnummer och önskade datum till info@backsbyforening.se så hör vi av oss. Är du ännu inte medlem men vill boka maskin eller tält löser du ditt medlemskap genom att betala in medlemsavgiften.