Anmälan till årets spökvandring

Nu öppnar anmälan till årets spökvandring lördagen den 29 oktober kl 19:00-20:30

Spökvandringen är öppen för byföreningens medlemmar som också bor i Bäck!

Vi riggar upp en slinga för barn & vuxna någonstans i Bäck. Vi återkommer senare med startplats till mejladressen du anger i din anmälan. Man får gå familjevis med några minuters mellanrum och går i en slinga så man inte behöver möta andra.

I skogen möter du spöken, zoombies, häxor och och alla sorters väsen som gör allt för att du ska få kalla kårar.

Gå till spökvandringssidan och anmäl din familj nu

Styrelsen uppmanar även alla boende att sätta ut marschaller längs våra vägar från kl 18:30 så att vi får en fin ljusgata genom byn.