Sommarfest!

Hej bybo!

Lördagen den 1 juli kl 17 bjuder Bäcks byförening in till den årliga sommarfesten vid fotbollsplanen!
För att göra det enkelt så tar var och en med sig eget bord, nåt att sitta på, grill, mat och dryck så hoppas vi på en trevlig kväll tillsammans.
Givetvis går det bra att gå ihop flera grannar och dela på grill mm

Under kvällen kommer det finnas möjlighet att köpa lotter och vinna fina priser. Barnen kommer få chans att rida på islandshästar från Stall Islandica (20 kr/ridtur) så ta med kontanter om du inte kan swischa.

En idé för att hålla barnen sysselsatta kunde vara att de bygger sin egna hinderbana under kvällen som alla sedan får testa. Man får isåfall gärna ta med något som går att använda till hinderbanan som plankor (utan spik), däck, rep, små bockar osv
Tänk bara på att allt ska hem dagen efter så det inte lämnas kvar.

Vi vill gärna att alla som deltar i Bäcks byförenings aktiviteter också hjälper till att bidra med årsavgiften 100 kr/fastighet till föreningen. Pengarna går till att hålla byn levande. Så är du inte redan medlem i vår gemensamhet så finns ännu tid att bli det, under http://backsbyforening.se/medlem hittar du mer info (går att swisha också).

Vill du hjälpa till på något vis under festen såsom att baka någon efterrätt, fixa extra bänkar att sitta på, hjälpa till att resa tält, spela gitarr, sjunga, agera lekledare, fixa tipspromenad, ordna med musik osv så tipsa oss gärna så snart som möjligt på info@backsbyforening.se

Styrelsen för Bäcks byförening