Intresseanmälan fibernät (snabbare internet) till våra fastigheter i Bäck

snabbareEn nybildad intressegrupp verkar just nu för en anslutning av fastigheter i Västbyggeby till fibernät för höghastighetsanslutning till internet under 2015. Man har tagit kontakt med Bäcks byförening om intresse finns även hos oss, detta eftersom vi är en förening och det då finns bidrag att få.
Ett andra möte med intressegruppen hölls den 12/10 och Jonas Höglund och Birgitta Skoglund Borgersen från byn närvarade.

För att intressegruppen ska veta om de kan gå vidare och ta fram kostnadsförslag så behövs svar omgående från fastighetsägare i Bäck, klicka på länken nedan för att svara (senast fredag 17/10):

OBS! För alla fastighetsägare i Bäck använd alternativet BÄCKVÄGEN.

Detta är endast en intresseanmälan och man lämnar inga identifierande uppgifter i formuläret då man svarar.
Är du osäker svara JA annars riskerar projektet att läggas ned-

Har ni funderingar på detta så hör av er till Bäcks ansvariga:

Jonas Höglund, 070-486 99 84
Birgitta Skoglund Borgersen, 0730-70 87 82