Dags att betala medlemsavgiften för 2016

Hej!

Nu är det dags att betala medlemsavgiften för 2016.

Alla som betalar före skärtorsdagen den 24/3-16 är med i utlottningen av ett påskägg sprängfyllt med godis samt ett paket kaffe!
Detta vill du inte missa. Snabba dig så du inte glömmer!

Du erhåller medlemskap för 2016 genom att betala 100 kr till Swedbank konto: 8103-4 934 548 386-2.
I samband med transaktionen skriver du din gatuadress i meddelanderutan.

Nyhet: Nu kan du även betala med Swish till Bäcks Byförening, numret är 12345 48 400
Komihåg att ange ditt namn och vad inbetalningen gäller, ex medlemskap 2016

Är det första gången du betalar medlemsavgiften så skicka också ett e-postmeddelande till info@backsbyforening.se, I mejlet skriver du namn, adress, telefonnummer samt datum då transaktionen gjordes. Medlemskapet gäller alltså för ett hushåll under aktuellt kalenderår (2016).

Här kan du läsa om olika betalningsalternativ