Glad Påsk önskar Bäcks byförening

En riktigt glad och frisk påsk tillönskas alla bybor.
Glöm inte bort beställa pizza till påskdagen och delta i teddybjörnsjakten

Medlemskap i Bäcks Byförening

En uppmaning också till alla boende i Bäck att stödja vår förening med årsavgiften på 100 kr 🙏. Du som redan betalat för 2020 kan såklart bortse från detta.

Öppna swisch-appen och scanna qr-koden så är det snabbt gjort

Genom medlemskapet hjälper du oss i Bäck att bevara byns kulturhistoriska värden, du är med och stärker sammanhållningen i byn och du blir bjuden till de evenemang som sker i byn (studiecirklar, idrottsevenemang byfester etc.).

Du erhåller medlemskap årsvis genom att betala 100 kr till föreningen:

• Swisha till 12345 48 400 alternativt
  • Swedbank konto: 8103-4 934 548 386-2

OBS! I samband med transaktionen anger du namn, gatuadress och årsavgift i meddelanderutan.

Om du inte redan prenumererar på vårt nyhetsbrev så rekommenderar vi att även att du gör det.

Om du inte har möjlighet att göra transaktionen digitalt, går det också att kontakta någon i styrelsen för kontant betalning, men vi ser helst att betalningen sker elektroniskt.

Tack på förhand