Styrelsen

I tisdags hölls årsmöte nere på Furugården och vårt eftersökande av medlemmar gav resultat. Vi fick tre nya styrelsemedlemmar som valdes in på årsmötet! Välkommen säger vi till Erik Lassyms, ledamot, Nicole Bäckström, ny ordförande samt Anders Jansson, ledamot. Övriga i styrelsen som sitter kvar är Sandra Höglund, ledamot, Linnéa Friman, suppleant och Karolina Jansson, suppleant. På bilden från vänster – Sandra, Erik, Nicole, Anders, Linnéa och Karolina.

Tack för ert engagemang säger vi även till våra styrelsemedlemmar som avgick, Pia Grönvall, vår tidigare ordförande och Ida Staffas, ledamot.

Vi ser fram emot ett nytt härligt år med fina aktiviteter!