Spökvandring/lyskväll i Bäck 27 oktober kl 19:00

Bäcks läskiga spökvandring har blivit en tradition och den 27 oktober vaknar spökena till liv igen.

Från kl 19:00 så har du chansen att gå en stig i den djupa Bäckskogen och träffa oss.
Starten utgår från Bäckvägen 87.

Efter vandringen bjuds på kaffe, festis, popcorn och fika.
Sista turen utgår 20:00.

Vi uppmanar dessutom alla bybor att ljussätta byn med marshaller eller liknande för extra mysfaktor och dessutom som en upplysande faktor då många kommer att röra sig längs vägen.

Evenemanget sponsras av Bäcks byförenings medlemsavgifter så vi ser gärna att du som deltar har betalat årsavgiften för 2018 vid deltagande.
Vlll du bli medlem klicka här

Anmäl dig via formuläret här eller skicka ett mejl till spokvandring@backsbyforening.se med antal deltagare senast 24/10.