Valborgsmässoafton i Bäck

VALBORGSMÄSSOAFTON
Nu bjuder styrelsen in till det årliga valborgsfirandet som går av stapeln som vanligt nere vid pulkabacken. Kasen tänds klockan 19.00. Varmt välkomna att fira in våren tillsammans.

VIKTIG INFORMATION!
Det finns en del saker att tänka på om du vill lägga eldbart på kasen. Endast trädgårdsavfall som är max 5 cm diameter kan läggas på inom det markerade området. Det är endast tillåtet för boende i Bäck att lägga på ris på kasen. Metall och virke är absolut förbjudet! Kasen får inte heller vara för hög. Vänligen var uppmärksam på detta när du lägger på ditt trädgårdsavfall!

Eldvakter kommer att finnas på plats under eventet men ta gärna med en extra kratta eller hink/vattenkanna om du kan och släng gärna ett getöga på den utbrunna kasen om du går förbi senare efter evenemanget.